THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورخيانة صديق لصديقة Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

خيانة صديق لصديقة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Romio
مشرف
مشرف
Romio

كلية ايه يا باشا : التجارة

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالأربعاء 19 نوفمبر 2008, 3:36 pm

خيانة صديق لصديقة Bsm

window.google_render_ad();
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اصدقائى واحبائى فى الله

احكى لكم اليوم قصتى مع اقرب الناس ليا وهو صديق عمرى و الذى كان يعتبر اقرب الناس الى وهو صديقى (ح)

فى البدايه

بدأت الداقه منذ حوالى سن الخامسه ونحن فى سن صغير جدا

وكبرنا سنه بسنه مع بعض وكنا لا نفارق بعضنا الا عند النوم

وعندما وصلنا الى سن الجامعه ودخلنا الجامعه مع بعض حصل ما لم اكن اتوقعه

فى بدايه الامر كنا كأكثر من الاخوه يحكى ليا اسراره ومشاكله وانا كذلك واكثر وكنت اعرفه اشياء اخفيه عن كل الناس الا هو

فبدأنا العام الدراسى مع بعض وفجأه تغير الحال تمام 180 درجه فصديق عمرى بدأ يتهرب منى وانا اعرف انه يتهرب منى ولكن لا اعرف السبب وكنت الاحقه فى كل مكان وعندما اواجهه بالسبب يقول لى ان مفيش حاجه وانا اعرف انه اصبح بعيد عنى تماما ولا اعرف السبب

وكنت اتحمل على نفسى الكثير والكثير لكى ارضيه مع انى لم اعرف ما السبب وراء كل هذا وللاسف كان لايجيبنى

وكان ايضا يتهرب منى ويبعد عنى كثيرا جدا وعندما نرجع نكلم بعض زى الاول اجد ان كلامه كله سخريه وعندما اطلب منه ان اعرف السبب كان يتهرب منى ويبعد عنى

وهذه المشكله بدأت ايضا عندما قابل شخص ما واتصاحب عليه وعلى ما يبدو على رأى المثل (لقى احبابه نسى اصحابه ) وكنت لا اجد سببا ليعاملنى بهذه الطريقه وكأنه يقول لى ابعد عنى بس هو مش عاوز يقولها فى وجهى

بس تصرفاته تقول هكذا

وفى الاخير

يفشى اسرارى لصديقه الجديد ويحكى معه عن كل الاسرار التى كنت احكيها له

وانا الان لا افشى اسراره كما يفعل لاننى كنت اعتبره صديق بل اكثر من صديق ولاكن للاسف لم يعد صديقى الذى نشأت معه منذ سن الخامسه

وفى النهايه

اقول لكم كيف اتصرف مع هذا الشخص وكيف اعامله بعد كل هذا

او ان اجد شخص اخر صديق يكون بمثابه الصديق الصدوق
ELBASHA
نشيط
نشيط
ELBASHA

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالإثنين 02 مارس 2009, 4:28 am

لو انا مكانك هاكلمه تانى بحكم الصدااقه والاخوه اللى كانت مابينكم ولو ماسمعش لكلامى برضه ونفض يبقى خلاص تقطع العلاقه بيه فورا وربنا يعوض عليك بصديق احسن منه واوفى منه

مزيد من التقدم ياجهاد
محمد عيد
مشرف
مشرف
محمد عيد

الفرقة : الرابعة

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالإثنين 02 مارس 2009, 7:49 pm

بص يا روميو هوه رفض أفضل شىء فى الدنيا الصداقه الجد بالعكس ده ألبها خيانه
النتيجه أنهوه ميستحأش أنك تفكر فيه وتعمله زيه زى أى زميل السلام عليكم وعليكم السلام بس
...........
اللهم أرزقنى بصديق صدوق صادق الوعد
Romio
مشرف
مشرف
Romio

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالإثنين 02 مارس 2009, 10:54 pm

شكرا باشا ومحمد عيد علي مروركم للموضوع وتعليقكم علي الموضوع
واتمني ان تلقوا بالصديق الوفي والمخلص
mony
عضو فضى
عضو فضى
mony

كلية ايه يا باشا : التجاره

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالثلاثاء 03 مارس 2009, 8:04 pm

انا شايفه لو انت كنت بتزوره فى بيته تروحله وهو موجود لانه مش هيلاقى مفر وده مش عشان ترجعله
لا عشان تقولو انك الافضل وانك مش هتكلمه طالما هو عاوز وتقوله الفرق اللى بينك وبينه وانابقلك. هتلاقيه جاى يعتزرلك لوحده على كل حاجه
ولو ده حصل حاول تسامحه لانه مهما ان كان صديقك
وعلى فكره انا شايفه ان فى حدا قاله عنك حاجه جرحته خاااااااااااااالص لان مفيش صديق بيتغير كده على طول وانت وشطارتك لو عرفت تخليه يقولك
واسفه للاطاله لان المواقف دى بتحصل معايا وحصلت مرتين
Romio
مشرف
مشرف
Romio

خيانة صديق لصديقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: خيانة صديق لصديقة   خيانة صديق لصديقة Icon_minitimeالخميس 05 مارس 2009, 12:30 am

شكرا موني علي مرورك وكلامك الجميل والمفيد ونصائحك الجامدة

خيانة صديق لصديقة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-