الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتشوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 المثل ده تقوله لمين ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مروان السويفى
فعال
فعال
avatar

عدد الرسائل : 97
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: المثل ده تقوله لمين ؟   الأربعاء 03 ديسمبر 2008, 9:45 pm

احلى سلام على كل اعضاء المنتدى الجمال الموضوع ده من اسمه كده يا جماعة واضح جداً .
على العموم برده هوضح اكتر كل واحد هيدخل هيقول مثل مشهور او حكمة مشهورة واللى بعده يقول هو ممكن يقول المثل ده لمين

ويقولنا مثل جديد مشهور وانا هبدأ باول مثل يا جماعة

الباب اللى يجيلك منه الريح سده واستريح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نظرة وداع
Admin
Admin
avatar

عدد الرسائل : 573
العمر : 28
الموقع : www.tegara.alafdal.net
كلية ايه يا باشا : تجارة بلا فخر
تاريخ التسجيل : 16/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: المثل ده تقوله لمين ؟   الثلاثاء 09 ديسمبر 2008, 7:48 pm

قوله لنفسى

ان جالك الطفان ضع ولدك تحت رجليك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tegara.alafdal.net
مروان السويفى
فعال
فعال
avatar

عدد الرسائل : 97
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: المثل ده تقوله لمين ؟   الجمعة 12 ديسمبر 2008, 8:56 pm

شكراً نظرة وداع على مرورك

وبالنسبة للمثل ده انا ما قولوش لحد لانى مش معترف بيه معلش يا نظرة
المثل اللى بعده ...من طمع فى الفوز بكل شىْ خسر كل شىْ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Romio
مشرف
مشرف
avatar

عدد الرسائل : 1051
العمر : 27
الموقع : tegara.alafdal.net
كلية ايه يا باشا : التجارة
تاريخ التسجيل : 09/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: المثل ده تقوله لمين ؟   الأحد 14 ديسمبر 2008, 12:57 am

انا بقولة لفريق الاهلي
والمثل اللي بعدي
اللي بيتة من الزجاج ميحدفشي الناس بالطوب
شكرررررا

_________________
الحب وردة ذات أشواك
كلما كانت جميلة كثرت
حولها الأشواك
عندما تنام كل العيون تظل
عين الحب وحدها ساهرة
الحب يكون أقوي عندما
يعطي أكثرؤ مما يأخد romoioyassin@yahoo.com
Gog0_2010_2@hotmail.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
المثل ده تقوله لمين ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
THE FACULTY OF COMMERCE :: برامج وكمبيوتر :: Games-
انتقل الى: