THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصور( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Romio
مشرف
مشرف
Romio

كلية ايه يا باشا : التجارة

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Empty
مُساهمةموضوع: ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا   ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Icon_minitimeالأحد 01 فبراير 2009, 12:20 am

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا 15ll4

ازيكوا يا شباب

في الحقيقة أنا لقيت موضوع اتكرر أكتر من مرة

شاب بيسأل انا عايش في فراغ وانا في الكلية أعمل إيه؟؟

أو انا اتخرجت ومش عارف إيه الخطوات اللي أقوم بيها دلوقتي ولا عارف هدفي

سؤال تاني بيتكرر برضه أنا عايز أرتبط بواحدة أعمل إيه؟؟؟

إيه اللي أقدر أعمله عشان الارتباط ده ما يفشلش قبل ما يبدأ؟؟

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Breakuppz9

طبعا زي مانتو شايفين كده الموضوع انقسم لاتنين

الارتباط والفراغ

ولأن ليهم علاقة ببعض هتعرفوها من خلال الموضوع

فحبيت أعمل الموضوع ده عشان يفيد كل الشباب

وأتمنى فعلا إنه يفيدهم بجد

في البداية لازم نعرف إن الموضوع ده أولا وأخيرا هو تفكير بالعقل أكثر من القلب

وده برضه هتعرفوه من خلال متابعتى

أنا نفسي ارتبط بواحدة أعمل ايه؟؟ أقولها؟؟ هتستناني؟؟

تعالوا نفكر بعقلنا قبل قلبنا في الموضوع ده

واحد دلوقتي لسة شاب في الكلية

أو اتخرج خلاص

اللي بيفكر يرتبط مش لازم يكون أد الفكرة دي الأول؟؟

هشتغل اية بعد ما خلصت ... ؟

دى مشكلتنا كلنا هل عندنا طموح ولا مستنيين الرزق من عندك يارب ..

ياريت كل واحد يقول رأية يا جماعة( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا F.S.D%20(106) بصراحة

لكل الرجالة فقـط
ELBASHA
نشيط
نشيط
ELBASHA

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا   ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Icon_minitimeالثلاثاء 10 فبراير 2009, 2:10 am

مشكوووووووووور جدا ياروميو على الموضوع الجميل ده
وطبعا كل انسان عنده طموح بس ماينفعش يحققه وهو قاعد مستنى لازم يسعى وراه علشان يحقق طموحه
تمنياتى بالتوفيق دائما
كركر55
غير فعال
غير فعال

كلية ايه يا باشا : كليه التجاره جامعه طنطا
الفرقة : الاولى

مُساهمةموضوع: رد: ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا   ( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا Icon_minitimeالأحد 26 يوليو 2009, 6:43 pm

مشكووووور والله وكلامك ده منطقى جدا لازم الاول يفكر فى الوظيفه ويكون عنده طموح

( للشباب فقط ) لسة في الكلية أو اتخرجت وعايش في فراغ؟ عايز ترتبط بواحدة ومحتار؟ إدخل هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-