THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورعـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

عـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

كاتب الموضوعرسالة
ahmed medoo
عضو برونزى
عضو  برونزى
ahmed medoo

كلية ايه يا باشا : تـــــــــــــــــــــــــــــجـــــــــارة
الفرقة : التانية

عـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ Empty
مُساهمةموضوع: عـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟   عـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ Icon_minitimeالإثنين 03 أغسطس 2009, 12:54 am

لو في حد هنا يعرف حاجه عن الموضوع اللى انا بسأل فيه دا ياريت يكلمنى لان بجد ضرورى جدا وهااااااااام ؟!!!؟

اولا انا كان معايا 5مواد من الفرقه الاولى و6من الفرقه التانيه طبعا غريب بس دا لانى محول من شبين لطنطا ..

المهم في النتيجه موجود طبعا الجدول فيه التقدير والمجموع وتحتهم الاتنين مكتوب ماده

الماده دى بقي ماده السنه كلها لل11ماده ولا لمواد الفرقه التانيه بس ؟؟؟؟

اسف بس ياريت حد يرد عليا وياريت بسرعه انا هستنى منكم رد ...
دا ايميلى :
ahmed_gamal5858@yahoo.com

medo_gemy2010@hotmail.com

عـــــــــــــــــــــــــــــــن النتيجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
صفحة 1 من اصل 1