THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصور`" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

`" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع

sun shine
نظرة وداع
Admin
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

`" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Empty
مُساهمةموضوع: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالأربعاء 01 أكتوبر 2008, 4:26 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بيكم مجددا
أصدقائى
طبعا الكل بيستغرب من أسم الموضوع
بس حقيقى هوه ده الكلام المقصود من الموضوع
والفكره انا طرحتها قبل كده بس حابب اننا نعرضها بشكل أكبر وموضوع موسع من جميع الأتجاهات
طبعا الموضوع أسمه :
`` هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ``
انا لسه هكرر السؤال تانى بس من أتجاهات كتيره
أولها
ياترى ليه السن مرتبط فى الحب براجل ولا ست ؟ وليه الفرق ده
فى حياتنا كل يوم مشاكل وخلافات مع الى بنحبهم وسببها تقريبا الكلمة والمعنى ده ( أنا راجل ) لاء ( أنا ست )
كل واحد حابب يشوف نفسه كويس !
هو يعنى أيه راجل ؟؟
هو يعنى ايه ست ؟؟

ياترى ليه لما بنقول كلمة بحبك ؟؟ نقول لاء انا ست مقدرش أقولها ؟؟

فى مشكله فى حبنا طب ايه السبب ؟ علشان أنا الراجل وانتى الست ؟؟

انا سبت المناقشه مفتوحه
وكلنا بالتأكيد هنشارك الموضوع مهم جدا وواحده وواحده هنسأل أكتر
ونعرف ياترى ؟؟ بعد أذنكم هعيد السؤال تانى !
هو أنت راجل ؟؟ هو انتى ستى ؟؟

فى أنتظار مشاركتكم وارائكم
أتمناها مشاركات جاده وفعاله
https://tegara.alafdal.net
نظرة وداع
Admin
Admin
نظرة وداع

كلية ايه يا باشا : تجارة بلا فخر

`" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Empty
مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالجمعة 03 أكتوبر 2008, 5:09 am

موضوع هائل
بس برده مش كل الحب ال بنقول في كلمه امراة ورجل
بس ده بيظهر لما يكون فى نوع من العند يعنى طرف يكون عنيد فيستغل الكلمة ده
للوصول هدف معين عايز يحققه
يعنى مثال
الرجل عايز الست تعمل حاجه معينه وهى رفضه او مش عايزة
فيستغل كلمه وينطق ويقول انا الرجل ولازم كلمتى تمشى
والعكس برده
بس ده مش فى كل الساعات
فى لحظات او ثوانى محدوده جدا
بس الحب حب
مافيش فيه تغير ولا بيفرق بين الرجل والست
حتى لما بنقول الست مش تقول كلمه بحبك الاول على الاقل بتلمح ان فى اعجاب ثم فيه حب ومابعدها من مراحل
http://www.tegara.alafdal.net
sun shine
نشيط
نشيط
sun shine

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالثلاثاء 21 أكتوبر 2008, 8:53 pm

انا شيفي ان ممكن فعلا الواحده تلمح لحد بتحبه
مفيش مشكله زي مابيقولوا علينا كده يا بنات
ترمي شباكها
لكن هتبقي حاسه ان الاحساس متبادل
Elprince
مشرف
مشرف
Elprince

كلية ايه يا باشا : التجاره والاداره والفن والمهاره
الفرقة : التالتة

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالثلاثاء 21 أكتوبر 2008, 9:32 pm

هو طبعا الحب لايفرق بي الراجل والست
لانهم بيكونو روح واحده وجسدين
لكن دا مينكرش ان لكل قاعه شواذ ولازم فى وقت معين
اقول انا راجل وهى تقول ان هى ست
لو كان الموضوع متعلق بالكرامه وكده
ahmed medoo
عضو برونزى
عضو  برونزى
ahmed medoo

كلية ايه يا باشا : تـــــــــــــــــــــــــــــجـــــــــارة
الفرقة : التانية

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالسبت 01 نوفمبر 2008, 2:41 pm

اولا الموضوع جميل ... وانا رأيى من رأى البرنس لان في مواقف معينه لازم تفرض علينا ان الراجل يقول انا الراجل والست تقول ان هى الست ...
bird love
مشرف
مشرف
bird love

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالسبت 01 نوفمبر 2008, 9:39 pm

موضوعك جميل اوى يا ادمين هو راى انا ان الحب ميعرفش سن سواء كان كبير او صغير ولما الست او الحبيبة تقول كلمة بحبك لزوجها او حبيبها مهيش عيب خالص لانها حاسة ومتاكدة ان الشعور متبادل وانه ايضا بيحبها وفعلا ساعات فى مواقف يبقى فيها الراجل راجل والست ست بمعنى على راى نظرة وداع لو الاتنين داخلين فى دور عند وعايز يطلب منها حاجة بس يكون بشرط انها تنفذه من غير تفكير من غير تعرف الطلب اللى طلبه هى هتقدر تنفذه ولا لا والست ايضا تكون فى مواقف هى الست ده راى يا جماعة ومش عيب ان الست تقول لحبيبها انا بحبك
وشكرااااااااااااااااااعلى استماعك ليا يا ادمين وننتظر منك المزيد ويارب اكون وصلت لك وجهة نظرى
ahmed medoo
عضو برونزى
عضو  برونزى
ahmed medoo

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالأحد 02 نوفمبر 2008, 2:32 pm

بصوا المعروف ان الراجل راجل والست ست يعنى مينفعش الراجل ياخد دور الست او العكس والاتنين ليهم حدودهم في الكلام والتعامل دا شئ اساسي لازم نعرفه..
اما ان البنت تعبر للشاب عن مشاعرها ممكن بس يكون في حدود المعقول ... طيب سؤال ؟؟؟ لو في حد عاوز يعبر لواحده عن مشاعره ومش عارف يعمل اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟ I love you
bird love
مشرف
مشرف
bird love

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالأحد 02 نوفمبر 2008, 11:16 pm

ايوة يا احمد لو فى حد عايز فعلا يعبر مشاعره لواحدة يروح يقولها الاول انه معجب بيها وبيحبها قبل مايتعلق بيها زيادة عن اللزوم والله واعلم مش يمكن تكون مرتبطة بحد تانى فلازم يروح يصرحلها بمشاعره ومهوش عيب لما يصرحلها يروح ومن غير تفكير يقولها ولو معرفش ممكن يتوسط حد صاحبه بس انا من راى انه يروح يكلمها دى بجد بتبقى شعور جميل من اللى بيحب ويارب اكون وصلت راى فى موضوعك
ahmed medoo
عضو برونزى
عضو  برونزى
ahmed medoo

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالجمعة 05 ديسمبر 2008, 7:10 am

طيب ولو الحد دا مش لاقي الانسانه اللى يعبرلها عن مشاعره

هو بيحب بس مش عارف مين بس هو حاسس بحب جميل جداااااا

اجمل حب هو عايشه حبه مع خياله
Romio
مشرف
مشرف
Romio

كلية ايه يا باشا : التجارة

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالجمعة 05 ديسمبر 2008, 3:37 pm

شكرا على الموضوع الجميل
الموضوع ده فى كل وقت وفى كل بيت بس من الضرورى ان الراجل يقول انا الراجل والست تقول انا الست
لان كل واحد فيهم لى دور داخل البيت وكما يقول الحديث الشريف(ص) :كلكم راع وكل راع مسئول عن راعيته
صدق رسول الله (ص)..
bird love
مشرف
مشرف
bird love

مُساهمةموضوع: رد: `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع   `" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع Icon_minitimeالإثنين 08 ديسمبر 2008, 8:47 pm

راى دور على الانسانة اللى تستاهل حبك ده
شوف حبك ده لانهى واحدة

وساعتها كرر هتحب مين

`" هو أنت راجل ؟؟ هو أنتى ست ؟؟ ياترى ده ليه علاقه بحياتنا وحبنا ؟, موضوع هام جدا للجميع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-