THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورنكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bird love
مشرف
مشرف
bird love

الفرقة : التانية

نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا   نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Icon_minitimeالثلاثاء 28 أكتوبر 2008, 1:54 am

انا جايبلكم نكت جامده جدا بس عايز ردود

واحدة صعيدية اتجوزت واحد لبناني حمل منها

محشش بيحل الكلمات المتقاطعة
مثنى صخرة : ح ج ر ي ن
من اجزاء الجسم : د م ا غ
رتّب : ر ص
من ابراج الحظ : ا ل ج و ز ة
يجيدها الترزى : غ ر ز ة
لمعس مبعثرة : م ع س ل
اداة استفهام : ك ي ف
تجدها فى سمبوكسة : ك ب س ة
ملقاط كبير : م ا ش ة
من اوصاف الدنيا : غ ا ب ة
يجذب : ي ش د
جمع شهيق : ا ن ف ا س

مره واحد صعيدى قابل واحده سالها : انتى منين
قالتله: وات؟
قالها: اجدع ناس الوتاوته

واحد بشتكي لصاحبته
قال لها : يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .....عرفني على محسن

بيقولك مرة واحد قرر يرشح نفسه رئيس الجمهورية، مسكوه بتوع أمن الدولة و قالولوا أنت عبيط ولا ايه،
قالهم هو شرط؟

صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع

صعيدي تاه في الصحراء هو وواحد امريكي وواحد الماني
لقوا مصباح علاء الدين السحري .... مارضيوش يخلوا الصعيدي هو اللي يدعكه علشان
ما يموتش الجني ....... الامريكي دعكه طلع الجني وقال : كل واحد ليه طلبين بس
الامريكي انا عايز احدث كمبيوتر في العالم وطياره ترجعني بلدي
في ثواني كانت الحاجه عنده ومشي
الالماني : انا عايز احدث عربيه مرسيدس وطياره ترجعني بلدي
في ثواني كانت الحاجه قدامه ومشي
الجني قال للصعيدي: وانت ؟؟
الصعيدي : عايز طبج كشري
الجني جابله الكشري وقعد يأكل فيه ............ وبعد لما خلصه الجني سأله : طلبك التاني ايه؟؟
الصعيدي : واحد كمان وحياه ابوك

الميكانيكي : الكاوتش ده ضرب ازاي ؟؟
الراجل : دست على ازازه
الميكانيكي : وما شوفتهاش ازاي وهي بتلمع في الشمس
الراجل : ما هو الراجل الحمار كان حاطتها في جيبه

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع
يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها

كل يوم النمر ينزل في الفار ضرب و يقول له إانت ماش حافي ليه. اشتكي الفار للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك الفار بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر الفار أنا عاوز جزر، فقال له الفار، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر راح ضربه و قال له إنت ماش حافي ليه ليه

اتنين صعايدة بيلعبوا شطرنج, الأول كل للتاني الحصان, التاني سمله البهايم

مره واحد صعيدى دخل محل اجهزه كهربائيه علشان يشترى تلفزيون دخل سال صاحب المحل
ابكام التلفزيون ده صاحب المحل قلو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى راح حلق شنبو ولبس بدله ورحلو تانى وسالو بكام التلفزيون ده قالو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى اتجنن راح لبس وحده ست ورحاو تانى وقالو بكام التلفزيون ده قالو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى قالو انتا بتعرفنى ازاى صاحب المحل قالو عشان دى غساله مش تلفزيون

مرة واحد اسمة عزوز راح اشتغل صبى عند ميكانيكى. وفى يوم قال لصاحب
الورشة انا اعرف رئيس الحى.... صاحب الورشة ماصدقش.. لكن بعد يومين فعلا مر
رئيس الحى قدام الورشة وسلم على عزوز سلام حار جدا... صاحب الورشة اعجب
بعزوز وشغله اسطى فى الورشة . وبعد يومين عزوز قال لصاحب الورشة انا
اعرف الوزير!! قال له : لا صعبة جدا وفعلا بعد يومين مر الوزير قدام الورشة
و سلم على عزوز ...صاحب الورشة اتجن وقال لعزوز يابنى انا حمسكك الورشة مكاني...
وبعد يومين قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف بوش
ولكن صاحب الورشة قال بلاش تفشر على ..عزوز قاله تعالى نسافر وانا اعرفك
وفعلا سافروا أمريكا ووقفوا قدام البيت الابيض وعزوز قال بص ع الشباك ده حطلع بعد شوية انا وبوش ونقول لك هاى وفعلا عزوز طلع هو وبوش...
صاحب الورشة اغمى عليه وراح المستشفى .. ولما فاق سألة عزوز: ليه اغمى عليك لما شفتنى انا وبوش ...
صاحب الورشة قال لاانا اغمى علي علشان وانت وبوش واقفين فى الشباك عدا من قدامى اثنين امريكان بيسألونى مين اللي واقف جنب عزوز ده؟؟

واحد واقف فوق كوبري قصر النيل وعمال يقول 32 , 32 , 32 ,.... فواحد سألو ايه 32 دي قالو بص كدة من فوق الكوبري اول ما بص راح زقو وقال 33

واحد تاكسجى(حلوة تاكسجي) نايم مراتة دخلت علية بالليل وقفلت الباب بشويش..صحى قال لها افتحية واقفلية تانى !!!!

واحد نام بالشقلوب صحى لقى رجليه معمصة

صعايدة قرروا يفتحوا مزرعة دواجن راحوا جابوا مليون كتكوت وزرعوهم ماتوا حاجة غريبة
قالوا مش مشكلة إستنوا موسم الكتاكيت الجديد وجابوا مليون كتكوت وزرعوهم وسقوا على طول المرة دي بقى ماتوا حاجة غريبة جداً
وقتها كان في واحد بلدياتهم وزير زراعة راحوا باعتين له مشكلنهم
قعد إسبوع إتنين وجه الرد في جواب فتحوه
مكتوب فيه
غيروا التربة التربة غير مناسبة

واحد ميكانيكي فتح مصنع شيكولاتة سماه كالاكسى

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط

مرة واحد سعودي لقى مصباح علاء الدين دعكه طلعله الجني قاله شبيك لبيك تطلب ايه: قاله: طلعلي كل المصريين من السعوديه فالجني قاله: ليه بس ياعم احنا عملنالك حاجة

ahmed medoo
عضو برونزى
عضو  برونزى
ahmed medoo

كلية ايه يا باشا : تـــــــــــــــــــــــــــــجـــــــــارة

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا   نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Icon_minitimeالأحد 02 نوفمبر 2008, 8:25 pm

هههههههههههههههههههههههه جامدين جدااااا ..
مش علشان هم حلوين علشان انتى اللى كاتباهم طبعا دايماااا في تميز وجديييييد كدااااااااااااااااااااااا
bird love
مشرف
مشرف
bird love

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا   نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Icon_minitimeالخميس 06 نوفمبر 2008, 12:58 am

نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا ThankYouPage.83131211_std
Romio
مشرف
مشرف
Romio

كلية ايه يا باشا : التجارة

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا   نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا Icon_minitimeالثلاثاء 02 ديسمبر 2008, 8:52 pm

بجد النكت جميلة مكنتش اعرف ان نكتك جميلة كمان زي مواضيعك ومستني النكت كمان متقفيش عن كتبتها
شكررررررررا علي مجهودك الجميل

نكت جامدة جدااااااااااااااا ادخلو وانتو هتشوفوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-