THE FACULTY OF COMMERCE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالسلام عليكم Untitl11شوف القنوات اونلاين chat el tegaraالتسجيلدخول

السلام عليكم

كاتب الموضوعرسالة
رغده
غير فعال
غير فعال

كلية ايه يا باشا : طب الجزيره
الفرقة : الاولى

السلام عليكم Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم   السلام عليكم Icon_minitimeالجمعة 03 مايو 2013, 4:52 pm

انا حبيت واحد عن طريق النت كنا في البدايه منتكلم عاادي وبفولي انا مثل اخويك لو احتيجتي لشئ انا معاك اونا وثقت فيه هو وبحكيله اي شي لانه انسان محترم معي وشخص ناضج عمره 28 سنه بستفيد في نصائح البقدمها لي دايما وهو كمان حباني وقالي الحقيقه وانا كنت في البدايه خائفه في العلاقه دي واناوالله العيظيم مش بكلم اولاد غيره واتقفنا لو ان علاقتنا لو استمرت بجي بخطبني من اهلي وبقولي والله انا بدعي ربي يجمعنا في الحلال وهو خبرني صورته وقالي بدي اشوف صورتك وانا رفضت هو اصر يشوفني وانا هذا اليوم صليت واستخرت ربي واعطيته صوره وجهي فقط محجبه وشافها ومن اليوم هذا هو تعلق بي وانا كمان ومنكلم في حدود والله بس المشكله انه يعمل في السعوديه وهو من مصر وانا من دوله اخره وهناك صفات متشابه فينا كتيره وهو اقتنع يجي يخطبني من اهلي بس حصلت له ظروف ماليه مايقدر يجي وقالي انا مااقدر اوعدك علي علاقتنا وانا قولت ليه بصبر معك لما ظروفك تتحسن وقالي مابعرف انا ظروفي صعبه وامكن ارجع مصر مابعرف لمتي ترجع مالي بس انا وعدك مااترك حتي لو ربنا ماجمعنا مع بعض اكون ليك اخو وصديق مايترك هو الان قالي فكري نكون اخوان لان الظروف صعبه بينا وانا بحبه مابعرف اعمل ايه وكل مااستخر ربي اشعر براحه وربي بطمني ولان بنكلم عادي وانا قولت اتركه لان امكن بكذب علي بس ماقدرت ابعد والله وهو كمان وبقولي عادنتا وتقاليدنا واشياء اخره صعب تجمعنا وهو بخاف علي بسئلني عن حالي وعن دراستي ولما نتكلم مش منفتح كلامنا الزمان ارجو المساعده وشكرا

السلام عليكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-